Followers

Sunday, May 23, 2010

Bila Hati Berbicara..Hanya kamu..

tik tok tik tok..tinkkk~1.43am..

buzz..buzz..buzzz...(vibrate)..fonku brgetar2 d bwh bdn..
lalu ku cpai n kulihat 'my hubby' s callin..
wawaaa..taw2 je aku on9..:)..
maybe laa kwn2 sengal die yg bgtaw aku bru on9 kowt..hahahaa..
hurmm..dlm pnggilan kami isu pling pnting ialah 'RINDU'..
die kate aku x rnduu die..weyh2..aku rnduu gle kowt kt die..
cume x msg sb 'i have no cdit' laa..xklua kn mcm mne nk topup..
tp xmsg n xcal xbrmkne x rnduu knn..????
mestlaa x..sb bunga2 kt taman dlm hati aku nie sumenye layu taw klu xdgr suara die..
punyelaa rnduu..xmmpu nk brkate2..klu da dgr mcm tdik barulaa segar balik..mnguntum balik..:)
oleh krn trlalu dlm kerinduan lalu terciptala ini utkmu..trima la..

Bila Hati Berbicara..Hanya kamu..

Kau ku cinta..kau ku rindu..
hanyalah dirimu dihatiku..
tiada dua atau tiga..
hnya kamu yg aku dmba..

tak mungkin akan kulupakan..
kau slalu di fikiranku..di stiap detik hidupku..
kau la yg satu..
hanya dirimu..
tiada yg laen yg kumahu..
hanya kamu...owhhh sygku...

**Bila hati berbicara..
namamu yg pertama..
tiada yg lain..hanyamu..
ku ingin kau tahu..
tiada yg bisa mnggantiknmu..
kau yg ku perlu...sygg..
kau yg ku mahu...syggg...
kau yg ku dmba setiap waktu..hanya kamuu..
kamuuuuu..owhh sygku...
percayalah kamu di hatiku..
setiap waktu...hanya kamu..
d dlm renunganku..d dlm fkiranku..
namamu...d dlm hatiku..
x mungkin akn ku lupa..knangan kta..
tika berdua..

Bila hati berbicara..
hanya kamu yg ada..
sudah ku pahatkn semua..
knangan brsama..
ku abadiknnn..di taman hatiku..
namamu..wjahmu...owhhhh sygku...
hanya kamu..

ulang **

HANYA KAMU..

♥♥


No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers