Followers

Friday, May 21, 2010

bila masih....

bila masih aku diberi kesempatan utk memilih..
mencintai atau dicintai..
aku memilih utk mencintai...
kerana aku tdk mgkin bisa hdup tnpa drinya..
saat kau melangkah pergi dr hdupku dan,
saat aku meninggalkan dirimu..
sudah tertulis bkn aku utk dirimu..
dan bkn engkau yg Allah berikan utkku...
percayalah ada seseorg yg lebih sempurna utkmu..
aku hnya seorang insan yg xmmpu mngubah jln hdupku..
tp aku prcaya..
kebahagiaan bagiku hnya la bila aku dengannya..
bkn dgnmu..
maafkan aku..
aku terpksa melangkah pergi dari hdupmu..
anggaplah ini sudah suratan takdir..
engkau dan aku tdk mgkin akn brsama...
hari ini,esok dan selamanya.....:(

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers