Followers

Sunday, May 23, 2010

mood:Jiwang..♥

hahahahahahahahahaa...gelak2..ouchh korg gelakk eyy..
hurmm yeahh aku mngaku..mlm2 cmnie..mata xbole nk ttup..
mood yg pling layak bertakhta dihati iyelaa:JIWANG...
hehehee..:D..suke ati..
hurmm..skrg nie aku tgh dgr lagu2 lame je..lagu baru mmg xlyan laa..
besela name ponn Jiwang kn..haishh..sara..sara..
dr fes aku dgr lagu..

kau dan aku telah ditakdirkn bertemu..
dan tiba2 kta jtuh cnta..
ini semua sudah suratan ilahi..lalalalalaaa

yeahh..itu lagu yg prtama..
lagu yg kedua..

Bila cinta didusta..hati mula gelisah..
hilang kekasih hati hdup jdi merana..
insan jdi idaman kini dimilik org..
cinta yg diimpikan ptus d tgh jln...keokkk..:(


lagu yg ketiga plakk..wawawa..masyukkk2..

ta ubah bebunga lalang..
rendah nya pndanganmu..
pdku yg amat memerlukn..
kegersangan sekeping hati..mgharapkn setitis embun..
agr bsah rndu ini..
aku yg trbiar sjak mula lhg..
puas ku mrintih..puas ku brduka..
ku hnya mmpu brserah..bserta doa hrapan..
ubah la haluan hdup ini..

demi cinta yg mnyala..ku rela mngenggam bara api..
demi kasih yg mgharum sungguh aku rela..
biarpun pd pandangan spt bunga yg layu trbuang..
namun kau masih tahu semua krn..
aku msih lg setia pdmu..
biar ku mnangis seumpama pngemis
..:(~sob2..


byk sebenarnye aku dgr...ade 52 buah lagu semuanya..
sumenye mmg bwt aku mlayang2 laa..
hushhh..:((~tataaaa...nk layan perasaan jp..



No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers