Followers

Saturday, February 6, 2010

kisah kau dan aku....

kisah kami bermula di Kem Kepimpinan Gemilang Gopeng Perak pada 19 Mac 2008..

  • Pada 19 Mac 2 aku xjumpe pon die ag..n aku mmg xpndg mne2 laki pon..
  • aku neyh jnis yg sombonk n brlagak ckett(bykk kowt..)
  • then,rase2 aku pd 22 Mac kowt klas pon bmulaa..
  • fes klas aku kt sane kt PK7..
  • nk djadikn cite aku dpt laa stu group ngn die..
  • tbe2 jeww knn...
  • hmmm n fes skali aku tgk die mmg aku xminat laa..
  • org kate mmg bkn taste laa...
  • mmg meluat laa...
  • sb muke die 2 x mnnjukkan kelakian lnsg..
  • jambu btoiiii laaa....
  • da laa 2 tulisan die aduhh maakkkk....
  • burokk glee...
  • mcm tulisan aku tym umo 3 tahun...
  • so aku neyh da la mmg cerewet kn n choosy ckett so mmg x brkenan laa...
  • tp ari demi ari...
  • hubungan kami mkin lame mkin rapat..
  • so tol laa org kate benci 2 lame2 bole tuka jdikk sygg..
  • aku pon xmmpu laa nk mnolak die...
  • huhuuuu...
  • then die minta no aku...
  • n aku pon xtaw nape aku bg..
  • aku TERbagi kowttt..hahaaaa....:P
  • kmudian die pon msg2 aku..callin2..
  • smpai nk pnas2 laa tlinge neyh brsmbang ngn die tgh2 mlm..
  • tp sabtu ngn ahad jew laaa knn...
  • sb ari 2 jeww dpt fon tym PLKN dlu...
  • so ble da lame2 2 mulelaa hati neyh berbunge2 chenta,,aiseyhhh...
  • apekann daye...
  • akhirnyeeee......sngkut jugakk ngn die...
  • :)
  • hmmmm....kmudian aku klua awal tym PLKN...
  • mmg sedey laa nk tggal die sbb kteorg da pon together knn..
  • tp nk wt cmne knn TERpkse sbb ade big prob yg TERpkse aku stle knn...
  • tp alhmdlh laa kteorg stil contct...
  • then pd tahun 2009...
  • kteorg ditemukan semula d POLITEKNIK SEBERANG PERAI,PENANG..
  • huhuuu....mmg syokkk laaa...
  • mmg x dsangke2...
  • so...kteorg pon go on laaaaa...
  • bn smpai skrggg...we r stil together....n im hepy wit him cos i luv him so muchhh...
  • -THE END-

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers