Followers

Saturday, May 14, 2011

BA*K OFF!!!


yeahhh...
sila lihat title..:)
aku tgh melalui satu perasaan yg rase2 nye anda semua tawu..

B.E.N.G.A.N.G

nk tgk ta muke bengang mcm mane???




mcm ni la muke aku skang nie..:|

aku ta tawu knape kn aku mnyampahh gile ngn spesis2 pmpuan gatal mcm tuh..
ouchh mest korg kate

'ape nie..tbe2 je..pmpuan gatal mane??'

HAHA korg ta paya byk bunyik laa..korg bace je k..
ta nk bace suda..aku ta kesah..:)
bkn aku sorg je yg tgh hangen ngn jebon2 tuh tp ade laa 2 3 org ag..
so nmpk sgtt laa die tuh yg terok smpai kn rmai yg mnyampah..
aku ta kesah..rmai kowt brpihak pd aku..
die tade ape yg lebey pon dr aku..
nk kate chantek..no..no..no...org bute je ckp die chantek..LOL..
nk kate pndai???ta la jugak..pndai mnggatal je aku rase..
lps tuh pndai memecah belahkn hubungan org..wtf laa!!!!
kaw igt kaw bgus ke ape ha?????!!

siyes aku mnyampah gile baban tgk muke kaw...
meloyakan aku..muke jamban mulot longkang..!~
eeyark..rmai yg ckp..

'sape..kwn u ke???'

HAHAHA..xcuse me...
aku tade kwn yg low class mcm tuh...murah gitu..
no..no..no...
tade ag la kwn2 aku yg ade prangai pmpuan murahan mcm tuh..
terkinje2 dgn lelaki..HAHA..silap laa klu korg pk die kwn aku..
aku ta knal pon sape die..tbe2 je lalu lintas dlm hdup aku..
kate je ta sebok hal org..
klu ta sebok hal org tade laa kaw klua ngn bf org..btol ta???
da la tuh sebok nk stalk sane sini..
heloo..helooo...
tade keje laen ke ha????!!~

da2 aku mls nk memenatkn tgn aku typing psal jebon mcm kaw nie..
cukop la tuh...
plis la away..back off!!!~
sekian.. :|

p/s:saye tawu ade yg bace n sebarkn...time ksih..:)

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers