Followers

Saturday, March 19, 2011

EXAM??

ape itu EXAM?
ade ape dgn EXAM?
mngapa perlu EXAM?
perlu kah sesuatu yg dipanggil EXAM??
penting ke EXAM?
smpai bile kne melalui EXAM?

haishh...

setiap kali EXAM aku akan jdik MALAS...

malas nk bukk buku..
malas nk bace buku..
malas nk tgk buku..
malas nk sentuh buku..

yg aku tawu..

MUKABUKU

n ag satu yg aku tgh skang nie bnde alah nie haaa....



mmber aku si zai tuh ha beli no baru..
klu beli pek baru nie bole tuka dpt tiket konsert tuh utk 2 org..beshh kn..HAHA..
kebetulan pulakk yg aku mmg da dpt tawu si akem n tomok jejaka tampan due org nie ha nk bwt konsert HOTLINK kt

PRIMULA BEACH RESORT


yeahhh..aku mmg suke gile baban ngn dieorg due nie..
so aku ajak laa ain folo..klu aku sorg mls jugak laa aku nk g kn..
nk bwt ape...ta chill lnsg..HAHAA...
then akhirnye..aku ta g..:|
sb ape??usah dtnye mngapa eyy...:|

hehehe...terokkn aku..bnde laen yg aku pk kn..aku bkn laa mls sgtt..
tp aku ta suke laa study awal2..
aku exam 23hb nie kn so esok aku stat laa study..
insylh sempat...:)
sekian..~

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers