Followers

Wednesday, February 23, 2011

SEMALAM...:(


semalam...

220211

hurmm yg paling aku down skali...
aku tnsion bagai nk mati..
aku serabut bagai nk pecah kpale otak..
aku menangis bagai nk banjir bilik aku B019 nie..
aku menjerit bagai nk pecah cermin tingkap bilik aku..
aku sedeyh bagai esok aku da tade kt dunia..
sb ape..???

sb aku stres..
aku tnsion...
aku ta tawu la knape aku mcm nie..mcm mne??mcm nie laa..
even bnde tuh sekecik kuman pon aku akan take serius bagai nk gle..
klu org yg bru knal aku mest mcm pelik kn..
tp klu yg da lame knal terutamenye family aku dieorg mest da tawu aku mcm nie..
aku ta bole nk ubah sikap aku yg bagai org bodo nie..
sb ini la aku..
nk ta nk..sape yg nk dekat ngn aku kne time laa..
ini la

N.U.R.M.A.I.S.A.R.A.H B.T K.H.A.I.R.I H.I.S.H.A.M

tp ble aku da owkeyh..da cool..da ilang stres tuh..
brulaa aku pk scare waras balik..

'Ya Allah,bodonye aku nie..'

tp sumenye mcm bese laa da trlambat...
org kate da mcm tade gune sb bnde da jdik...
aku la yg bodo kn..ta bole nk slh org laen...
tp ntahlaa..sbb bg aku bnde yg aku bwt sumenye btol..sumenye bgus..sumenye terbaek..
slh aku ta pnhnye aku nk nmpk..slh org mmg mmbebel aku komplen..
wawawa...

'sarah,kamu sgtt terokkk!!!!!'

hari nie...

230211

sumenye da kembali OK..:)
aku da bole..:)...
sumenye sbb ain n lin laa...klu ta mgkin smpai ari nie aku ta owkeyh ag..
klu ta sbb dieorg jugakk mgkin smpai hari nie aku serabut bagai nk pecah kpale ag..
n mgkin smpai ari nie aku ta benti2 nanges ag...
ape2 pon thanx tawu ain n lin..
korglaaa sahabat sejati aku..hehehehe...syg korg...:)
sekian...

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers