Followers

Friday, December 3, 2010

sumpah aku BENCI kaw!!!!


sumpahh..sumpah!!!
aku benci kaw pmpuan...
dlu mgkin kaw sahabat..skang ta ag...aku tgk muke kaw lalu lalang dpn aku..
rase mcm nk penampa laju2..kaw tawu ta..??
so better ta paya nk slalu sgtt tunjuk muke kaw yg mcm shi** tuh dpn aku..
fuck off!!!!aku klu da ta suke kt kaw mknenye smpai bile2 laa..
tade mse laa nk pure2 bnci kt pmpuan yg mcm kaw nie..
aku mnyampah gile ngn kaw..
haishh...
aku mnyesal pnh ade kwn mcm kaw nie..
nk tawu sb ape???
sb kaw lnsg ta hrgai aku..
blom pnh ag seumo hdup aku ade kwn yg ta hrgai aku..
kaw la yg prtame n hop kaw yg terakher..
klu bole aku nk kaw bla jauh2 dr aku...
kaw ade kt cnie mnyemakkn aku...serabut tawu ta tgk kaw..
da la sonsang..org laen suke jantan..kaw suke betina..
patotlaa kwn2 lame kaw pon bnci kt kaw.
sb prangai kaw mcm nie..
kaw ckp org laen setan pdhal diri sndrik yg setan..
mmg aku kecewa gile ngn sikap kaw yg lupe diri nie...
kwn mkn kwn..
kaw ta paya nk gunekan air mate kaw tuh utk menagih simpati k..
aku mnyampah dowh ngn kaw..
adioz..
back off!!!
=.=

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers