Followers

Sunday, November 14, 2010

*speechless..=.=


wooot...wootttt...
aku ta tawu..aku ta tahan..aku ta heran...aku ta kesah...
tp..
ntahlaa klu ye aku ta kesah ape hal pulakk aku nk post bnde alah nie kn??
yeahh..yeahh..aku kesah sgtt bile kaw dtg balik dlm hdup aku..
sumpahh aku trkejut gile baban bile tgk gmba kaw..
sb kte da lame lost contact tbe2 kaw muncul balikk..
aku keras..aku ta tawu nk ckp ape..
aku rase mcm *speechless laa..haha..nk jugak omputeh..:D
owkeyh2..knape kaw dtg balik??aku da lame da lupe psal kaw..
tbe2 kaw crik aku balik..wth kn..tp tape laa..aku ta kesah..
aku jus ignore..wlaupon aku trkejut..
yela kn antara kte tggal sejarah..tade ape pon aku pahatkn dlm hati ni..
melaenkn benci dan dendam yg mngunung tggi pd kaw..
maafkn aku..aku ta mmpu nk maafkn kaw..
chowwzz..
=.=

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers