Followers

Monday, November 22, 2010

mulot kaw bawu longkang..!!wth!!~


wooottt....woootttt...
besh ta title post sara kali nie???hahaha sara tgh geram nie so mcm tuh la title nye...:)
act sara nk story psal satu gurl nie...hurmm..igt ta sara pnh post psal sara kne fitnah ngn sorg gurl nie..??alaa yg die tduh2 sara nk kt bf die tuh..u all igt ta??klu ta igt u all bace laa balik post sara tuh..u all click je kt cnie ...hurmmm..
then sara ta suke la name sara jdik bsuk gare2 gosip n fitnah yg mcm tuh..
so sara amek kate putus utk ckp sndrik ngn dat gurl..
then semua nye mcm da selesai..tbe2 u all..bbrape hari yg lps..kirenye mcm 2 mggu lps la kowt..ade laa sorg gurl nie add sara name die dlm fb NOR ZUHAIRAH...=.=
sara ta knal die pon..die add then sara apprve je laa kn...
lps tuh die anta IM kt bwh tuh..die kate mcm nie...

'u,ade org suh u buang post psal fitnah tuh'

then i mcm pelik laa..apehal nk suh2 buang nie..blog i kn so suke ati i la kn..lu pehal der...??
then sara tnye la gurl tuh sape yg suh buang tuh n die ta reti ke nk suh sndrikk?nape nk pkai pesan2 segale bagai ha??penakowt ke ape ha???
lps tuh gurl nie bgtawu la sape yg suh die pesan tuh..die sebut name

'eika'

sara trkejut gile baban la kn sb knape eika ckp mcm tuh sdgkn b4 dis kteorg da settle ngn care elok da..sumpah sara trkejut+geram+bengang+mara+rase nk maki2 pmpuan tuh..
tp sara ta cpt melatah..sara ta nk dgr kate org lua yg ta tawu ape2..agpon btol ke eika yg suh???
so sara cal eika..yeahhh trpkse la kn utk tawu kbenarannye..eika mati2 ckp die ta tawu n die sumpah2 ckp ta suh sape2 pesan ape2 pon kt sara..aikk...=.=
sara mcm pelik laaa...then sara tnye si zuhairah tuh laa..sape sbnrnye yg anta..die stil kate eika..then sara ckp laa sara nk mail n pswd fb die jus utk bace mail yg knonnye eika anta tuh je...
lps tuh die kate nnty die bg sb die nk delete dlu msg die ngn boy die..owkeyhlaa...sara ckp la kt die..

'owkeyh...take ur tym..im waitin'

then tggu punye lame tbe2 die offline..lps tuh esoknye die bgtawu yg line die slow n die da trdelete ngn msg2 tuh skali..hahahaha..sara da agak da itu alasan die..
haishh...now wujud ag sorg mangkuk jmban yg suke meraban n fitnah2 org..
n mgsenye sape??sara laa..ape tade orgg laen ke yg die nk kcu haa??ta fham sngguh laa..grr!!!
then bknnye pmpuan bodo tuh kcu sara sorg die jugakk kcu kwn2 sara..fitnah mcm2...mmg terok kn..mulot bawu longkang sungguh la...klu la ade dpn mate sara mmg da kne maki hamun++ da sb geram gile..geram sb ta tawu ape motifnye die bwt mcm tuh..
owkeyh2..sara mngaku sara mmg da bese kne fitnah tp kali nie mcm ntah pape cket sb sara lnsg ta knal die..so knape mcm die nk bls dndam je kt sara???hishh..pelikk laa u all..:/
n now die da deactived fb die..sb ape??ta tawu laa..
klu die bace blog sara nie..nie utk die..

'kaw nie mmg pmpuan ta tawu malu kn..awal2 ag aku da syak da yg kaw mmg nk fitnah aku..fes skali gmba kaw yg mcm budak form 1 tuh..sumpah aku ta pcaye itu gmba kaw sundal..ntah gmba adek kaw ke spupu kaw ke atau sape2 je la yg kaw cilok then kaw kate itu pic kaw kn..huduh shial perangai kaw tuh...aku nk pesan nie kaw jgn suke2 je maen2 ngn aku ekk..kaw ta knal ag aku..aku ta suke org kcu aku klu aku ta kcu org tuh...kaw da serabutkn pkiran aku..aku bnci kaw la gile..bnci bagai nk mati..klu kaw brani kaw bgtawu aku ape motif kaw bwt mcm tuh...owkeyh sundal??adioz'

p/s:selembut2 sara nie pon ade kerasnye jugak hati nie..kesabaran kn ade batasnye...=.=

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers