Followers

Tuesday, November 9, 2010

FITNAH!!!!!WTH!!~

Assalamualaikum...wawaa suda lame ta update ini blog..ehehe..yeahh sgtt sebok ngn exam sumatif skang nie kn..tp on9 jugakk fb cume yelaa blog nie kn klu nk update amek mase yg pjg...n klu nk update kne laa ade motif kn..so tade motif n topic mcm mne nk update..:)..cian Mr Blog sunyi tnpe sara kn..tp sara tawu ade je yg blogwalkin kt blog sara nie..tq ya...syg u all..:)

so nk update kne ade motif..ape motif sara update kali nie??psal kettidakpuasan..knape??sb ape???owkeyh2..stret to de point..sara DIFITNAH!!!ouchhh damn!!!WTH!WTF!!!WTISB!!!hahaha...mmg stress sgttt2..da la nk exam skali klua isu2 mcm nie..act bnde nie brlaku smlm tp smlm mmg sara down gile so tade mood nk update n share ngn u all..tp klu u all fren sara kt fb jugakk u all mest da tawu n mest ade jugak yg da coment pon psal howt story dory nie kn..hurmm...nk tawu ta mcm mne sara difitnah???mcm nie laaa....


owkeyh,...baek kn sara siap cover ag name n gmba die..sb sara nie ta pndai la nk aibkn org...ey laa..sara ta kcu org knape org nk kcu sara..wlaupon die bwt mcm nie sara ttp hormat die n ta nk jtuhkn die..walhal klu nk downkn n kne kn die balik bknnye ssh mne pon..its me SARAMYSARAH owkeyh!!so WTH laaa die nk bwt bnde2 mcm nie bagai..mcm tade otak kn..mcm budak2 mentah yg nk brgduh n serang2 org sbkn lelaki..haishh..ape laa msh die..yg sara skit ati sgtt tuh sara nie ta tawu ape2 pon..ta terlibat pon..sara ngn bf die kwn mcm2 bese je tp die malukn sara smpai mcm nie skali..maruah wa tu der...hahaha...tp tape sara saba...sara stil cover die ag..ta nk die kne maki hamun ngn mmber2 sara pulakk...sara cal ngn die ckp elok2..sbg sorg pmpuan..bncang n die minta maaf...gud2..at liz nmpk mcm die mnyesal..then u all tawu ta rupenye die slindung jugakk...kt sara ckp laen kt boy die die ckp laen..kt sara die mngaku slh tp kt boy die die bwt mcm die ta tawu ape2..die kate tuh semua kwn2 die yg bwt..

'WTH laa pmpuan.!!!kaw mmg talam brmuke2 la mcm mne la boy kaw tuh ta lari kt pmpuan laen..dala tuh mulut baw longkang dowh..taw nk maki hamun org..aku saba..aku nie kire baek tawu ta..aku crik kaw utk setlekn mslh nie sdgkn aku rase aku ta trlibat ape pon..kaw yg slh fham ngn boy kaw then kaw maki2 aku..kaw malukn aku...aku saba..aku than..kwn2 aku bkn sorg tp rmai yg support aku..dieorg suh aku jgn bls..sdgkn aku nie mmg jnis simpan dlm hati but sumday kaw akn kne jugakk..aku jnis mcm tuh tawu ta..tp aku dgr nsihat kwn2 aku..aku diamkn diri..bia dieorg maki hamun kaw balik pon aku bwt bodo je..wlaupon hati nie skit tuhan je la yg tawu....aku da tahan sgtt da...aku rase mcm aku useless gile nk sorok n tlg cover muke kaw yg 'chantek' tuh....'

so kwn2 ku...special tawu di blog sara kali nie sara nk tnjuk ckett muke pmpuan yg da jtuhkn maruah sara,hine sara ,maki hamun sara n downkn mood sara utk exam...ini gmbanye klu tanpe dicover2 n dblackn namenye...inilaa pmpuan tuh..silakan lihat...:)



mcm mne..ade komen??haha..nnty komen eyy...ta abes geram ag nie..die bole pulakk cube nk baek2kn diri die...haishhh..ta fham laa...die slhkn sara 100%..WTH laa kn..mmg sara pns hati sgtt bile org jtuhkn sara smpai mcm nie skali..tnpe sbrg perbincangan sara diprslahkn..kwn2 pmpuan nie semua maki2 sara jugakk wlaupon dieorg ta tawu ape2...mmg stress laaa....so klu u all nk add die lps nie silakn n kim slm 'syg' sara kt die...sumpah sara ta kn diam diri...

'kaw igt aku senyum aku suke?kaw igt aku diam aku mengalah??
ta semudah itu..kaw bwt aku mnyampah ngn kaw pmpuan...'



p/s:sumpah sara ta kn diam diri..sb sara ta slh..lps sara da gile baban minta maaf kt die tp die stil ta fham..lps tuh nk selindung2 kn slh die kt boy die..ag la bwt sara bnci die...knape die nk jtuhkn sara smpai mcm nie skalii..nie bkn kali pertame tp nie la yg pling terok..die silap lngkah..n die silap pilih lawan...skrg bg sara die ade due pilihan je..die bla atau die akn tawu sape sara yg die suke suki maki2 nie..damn!!idiot la kaw pmpuan..aku bnci kaw!!!!!

6 comments:

LOLLAPALOZA said...

haha..padan la ta dpt timr hakikat,,
dea takot bf dea lari kt akak..
akak lg superb dr dea kot..
dea ta cun..wekk xP

joyahjunior said...

bpak r kn..
cm2 org kte jumpa skunk nie kn??
umor da besar p pk cm dak2 kechik..
huhu..

saramysarah said...

as:huhuu..as jaat la ckp mcm tuh..hehehehe..tp kaka mcm nk setuju je ngn as..:P

joyah:tawu tape babe..sedey i..haishh..mcm2 hal la pmpuan nie..

LOLLAPALOZA said...

yuk2.stuju2..haha..xD

saramysarah said...

as:adek slalu je stuju ngn kaka..hehehe...like sis like lil sis..hahahaha..:D

saramysarah said...

as:adek slalu je stuju ngn kaka..hehehe...like sis like lil sis..hahahaha..:D

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers