Followers

Thursday, November 11, 2010

aku RINDU SAYANG kamu..:)


wooottt..wooottt...
ape motif post kali nie??tade motif laa..
hahaha..cume nk bg u all dgr lagu background bru sara nie..best ta??
hehehe..sara mule2 dgr lagu nie dr seseorg laa..ta bole la bgtawu sape kn..
then truss jatuh hati kt lagu nie..
mmg la lagu nie lagu lame kn..tp bru je tawu psal lagu nie..hahaha..
so u all layan ekkk..tata...:)

AKU RINDU SAYANG KAMU

Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang puny
a

Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh

Chorus
Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh




No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers