Followers

Wednesday, September 29, 2010

Sahabat~

sahabat...

aku insan lemah yg brgntung pdmu..

senyumlaa kau maka semyumlah aku..

ketawanya kau maka ketawa juga aku..

mnangesnya kau maka menanges la aku...

sahabat...

kau bererti bgku..

kau melenyapkan ketakutan ku..

kau mempertahankn aku..

kau menutupi kelemahanku..

sesungguhnya bgku kau itu lilin yg menerangi gelap hatiku sahabat..

sahabat..

kau teman dlm sukaku..

kau pengubat dalam dukaku..

kau penawar bg racunku..

begitu ku memerluknmu dlm hdupku...

sahabat..

terkadang aku dpt merasa..

bagai kau tidak selesa punya teman sptku..

yg segalanya mahu brsamamu..

andai kau merasa aku ini membebanknmu..

kau suaraknlaa...

agar hati ini tdk keluh kesah apabila kau bersedih hati bila bersamaku..

biar laa aku mmbwa lngkah ini sejauh yg mgkin drmu..

ta mengapa..

aku rela kehilanganmu drpd senyumanmu..

aku rela berjauhan drmu asalkn bhgia itu milikmu..

mgkin aku insan hina yg hnya menjijikkn pndgnmu..

sahabat...

walaupon tiada aku dlm hatimu..mahu simpatimu..

aku tetap mendoakanmu..~

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers