Followers

Thursday, May 20, 2010

ssh ati..:(

huhhhh...hurmmm..aku sgtt ssh hati sjak2 aku taw ayah aku nk kawen ngan mak ko..haishhh..bkn2..bkn2..silap daaaa...aku sgtt ssh ati sjak aku taw result akn klua dlm mggu nie...babe,sape yg x glbh..RESULT 2...my FUTURE...my LIFE..hurmm..knape nk ssh hati ko mngadap lappy ko 24hours kn..heheheheee...:P..
sb mngadap lappy 24hours laa rsau..klu mngadap buku aku xrase rsau laaa bngang...
ssh hati laa sb aku study xlaa mcm org laen study knn..bwt je study group tp aku ttap maintain jari jemari mnaip n kdg2 2 lena bwh meja....*ttdo~zZZZz..

so aku nk hilangkn mcm mne rase ssh hati aku nie haa??korg sume bole laa ckp aku nk takot ape..aku xkn fail punyelaaa...weyhhh,korg ag pndai n cerdik ag bijaksana dr aku..bole plakkk korg ckp aku xpyh rsau..aku nie mnusia mestla kne rsau..haishhh..ko laen laa ain,study dr pg smpai mlm..mlm smpai pg blik..non-stop.aku neyh??hampehh...

so..conclusion nyee..aku akn ssh hati smpai laa RESULT klua..da doa byk2 daaa...
kte saksikn je laa nnty ape yg aku akn dpt utk sem 2 nie..
adkh lbh baek @ sebaliknyee?????
klu baek alhmdlh laa..:)..
klu sebaliknye plakk cube ag sem akn dtg laa jwpnye..:(
zazzzzzzzz..layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....~

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers