Followers

Monday, May 24, 2010

Selamat Pagi Malaysia..:)

Selamat pagi...:)
mulakan hari2 anda spt biase dgn senyuman..
senyuman 2 kn satu sedekah..tp jgnlaa snyum xknal mase n tmpat..
nnty org ckp 'PSY' plakk kn..huhuu..;)
ari neyh 24/4..hurmm tarik result dijka klua..btol ke??tggu je laa..
sara nape ko bgn awal plakk ari neyh??sbuh laa..weweee...:P
ta taw la nk bwt ape2 pg ney so mrepekk la kjap kn..
tulis je laaa ape yg ko rase nk tulis sara oiii..dis s ur blog...so its up 2 u k!!hahaa..:D
suke2...hurmm..pg tdik dgn kemalasan kaki nie mlngkah g dining sbb lapa sgtt...
smlm ptg mkn nsik..pas2 mlm mam megi..
tp rase mcm pose seminggu plakkk..perutt nie asyk bunyik2 je...:(
so g dining pg tdik tgk mkcik ari neyh msk kuey teow...wawaa..REZEKI 2...
so aku pon telan laa smpai 2 pinggan..hahaa..gnti smlm pg aku ta mkn knn..
hurmm..sedap la jugakk kuey teow mkcik 2 ari nie..
so motif entry aku kali nie yelaaa...

motif:aku nk bgtaw yg ari nie aku brkfst kuey teow 2 pnggan+teh o ais..:)..2 je..
tataaa...bubyeee...muahhhh...

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers