Followers

Friday, May 14, 2010

FREEDOM..??

helooo..helooo...testin..testin..cubaan suara 1..2..1..2..
huhuu....hye..hye..saramysarah n da houz..ari neyhhh aku sgtt suke ati..:D..

sb ape??
exam da abesh daaa..:)

ble??
pg tdik las paper..:)

da free la nie?
sgttt free n pasneyhh da bole xtdo pg utk on9 n lompat2 tepi pntai ngn mmber2..:)..wlaupon paper ari neyhh brlaku satu tragedi yg aku xkn dpt lupekn..:(

tragedi??
yeahh tragedi..tragedi 14MEI2010..wawaa..

cte ka ckettt..??
begini ceritanyeeeeee..____..
smlm kn aku da cte yg aku nk study smpai pg kt dining hall ngan OAG's mmber kn..pas2 aku pon amek la kputusn utk tdo dlu..sblum 2 aku pesan da kt umi n yg laen2 utk kejutkn aku balik pkul 3 suku..tp mngkinlaa dieorg kesian tgk keadaan aku tidu dgn pnuh perasaan d ats kerusi smbil mnumpg peha yat yg gebuinggg 2..:D..
so aku bgn2 je dieorg kejut aku pkul 5.30am..hurmm so aku bgn ngn mamainyeee amek lappy,smpai bku dlm beg n capai fon yg tgh cas..tros msukk bilik..ltak lappy,cmpk fon n buku ats katil n smbung tdo..sb aku tgk jam awal ag kn...xkn laa aku nk siap2 g tggu kt klas da sdgkn exam stat pkul 8.30..:)..

so terlenalaaa aku d ctu...:)

tbe2 aku rase mcm bdan aku dgoncang ngn kuat..aku pon bukaklaa mate aku tym bgn tdo mmg x bbrape nk bulat laa..:P
bgn2 aku nmpk laa zila..die kate'sara bgn pkul 8 daaaa..'
aku nie tros ngn serabai gle bgn capai tuala kt klua n lari msuk bilik air..dlm ati..

OWH GOD!!OWH GOD!!SURGICAL AKU!!!!

aku pon bsuh2 muke,pkai2 baju n tros laaa lari la ape ag kn..xkn laa tergedik2 ag..hahahaaa..msuk je klas mmg mcm 'ARTIS msuk kg laa'..sume dok pkat tgkk aku mcm laa aku bwt kesalahan yg besa sgttt..dtg lmbat je kowtt..:D
aku pon g la kt puan n puan tnye..

nape lmbat maisarah??
saye trtdo puan..

trtdo ke tdo??
trtdo n tros tdoo..:)

abes 2 awk mndi ke x neyh??
x puan..klu saye mndi lmbat nnty..puan kn suh saye saye dtg sblum pkul 8..:(

bsuk ke wngi??
aku senyum(smbil angkt tgn n cium ketiak dpn org rmai)n kate..ckett laa puann..:P

puan sengih n ckp xpe2 g dduk..tenangkn dri dluu..sb die nmpk kowt aku dyspnea sbb lari punyelaa kuat mcm kne keja hantu sb nk cpat smpaii..
so itula tragedinyee..ko bygkn laa xpnah ag aku dtg exam lmbat..neyh fes tymm..sgt dukactaa..:(huhuhuuuu...
so skrg neyhh aku da free...no exam!!no klas!!tp prktikal ade ag laaa 2 mnggu kn..n sgt dukacta ag yelaa aku kne balik lmbat sb gnti MC ari 2 tym sakit..uhuuu..balik lmbat..:(..sob2..sedey..tataaaa..

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers