Followers

Sunday, March 28, 2010

terima kasih sahabat..:)

assalamualaikum...

akhirnya perselisihan antara aku ngan nura'in husein tlah pon dpt dileraikan..
huhuu..alhmdlh..xlaa brpanjangan kesedehan aku nie knn...hurmmm aku taw die sygg aku..:)..n aku pon sygg sgt kt dia n sume kwn2 aku..klu gduh xnk lame2..nnty ssh2..sb klu xderkk kwn ssh nk bwt keje kt ward ataupun tym nk study...ble kte duk brjauhan ngn family neyhh kte kne laa ade seseorg yg bole bantu n jage kte..so xnk da gduh lps neyhh k..ape yg da brlaku 2 jdik kn laa sbg pengalaman dan jugak pengajaran...

so nura'in husein tq so much k sb sudi trunkn ego u 2..huhh..
aku pon nk minx maaf sb x brani nk tegur ko dlu..
aku takowt ko mengamuk mcm tym tupperware ko ilang 2..
hahahaa...:D..tatataa...

wasalam..:)

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers