Followers

Monday, March 15, 2010

tahukah anda??

Assalamualaikum n slamat pg...
pagi nie aku bgn terlalu awal rasenye smpai aku xtaw nk bwt ape daaa... nk on9 fb da busyan(on9 jugakk)..myspace pon mls nk on9.. so,oleh sbb kebosanan yg mlanda diri aku niee.. aku pon maen searchin2 kt tenet... aku searchin jew laa ape2 yg aku sukee..asalkn yg xmnyemakkn kpale otak aku niee.. thennn aku jumpe laaa bnda2 alah nieee.. tadaaaaaa....tahukah anda???

SEMUT BERI PETANDA REZEKI ANDA???

org ckpp klu rame2 dtg umah kte mknenye ade org nk dtgg bertndang kt umah kte knn.. tp mmg btol pon..bykk kali da brlaku kt aku.. asal rame2 msuk jew xsmpai brape minit pon ade laa org yg ketok pintu bg salam.. ishhhh2... so,semut???hurmmm..btol kew bnda kecikk nie bole bg ptande rezeki kte???
  • btol kew klu rumah anda tiba-tiba didatangi ’semut’ berwarna hitam (terutama sekali yang tidak memberikan kesan ’sakit’ apabila digigit), bermakna dalam masa terdekat akan ada ‘wang’ yang sampai ke tangan anda, tidak kiralah sama ada kuantitinya banyak mahupun sedikit.
  • Namun, jika rumah anda didatangi semut-semut yang bukan berwarna hitam dan meninggalkan kesan sakit atau gatal apabila ia menggigit anda, bermakna kewangan anda akan mengalami kemerosotan pada waktu itu. Dalam erti kata lain, anda sedang/bakal menghadapi musim ‘kering’ atau pokai.

hurmmmm..??pnah brlaku pd anda??utk mmbuktinknnye tggu nntyknlaa khadiran semut2 ney kt umah korg ekkk...

owkeyy bkn psal semut jew yg aku jumpeee...
ade ag yg pelikk..hurmm nie psall...

AIR LIUR BASI ADA PENAWAR??

  • Air liur basi dalaman (yang terhasil ketika kita tidur) ada penawar. Jadi, ketika bangun tidur, jangan terus gosok gigi. Sebaliknya, kumur-kumurlah mulut anda yang berair liur basi itu dengan air minum. Kemudian, telan air itu. Ia akan membantu anda menjadi awet muda dan menjadi penawar beberapa penyakit di dalam badan anda, lebih-lebih lagi jika diminum bersama-sama sejenis air.
hurmm so pasneyhh klu bgn pagi 2 jgn teros gsokk gg eyy..
pastkn anda kumur dlu mulut anda 2 jgn air liur basi anda bsertakan taik2 gg anda skali..:P
n de las one andlh mngenai...


VIBRATE..VIBRATE..???

  • Tindakan lelaki yang suka menyimpan telefon bimbit/telefon selular atau handphone di dalam poket seluarnya, boleh merangsang sel kanser prostat dan menyebabkan lelaki hilang kehebatannya atau ‘mati pucuk’ lebih awal daripada yang sepatutnya.
so 2 jew laa yg aku nk share ngan korg sumee....
mgkin korg ade yg da taw psal bnda2 neyhh knn...
so,
diam sudaaaa..aku yg tuliss...neyhh blog aku knn...
so its up 2 me laaa knn..knn..nk tulis ape ponnn..
klaaaa weyhh
tata...:))..






No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers