Followers

Saturday, March 6, 2010

not feeling well..:(


Assalamulaikum..
ari neyh ari sabtu...ari pling malang skali sb bile aku bukak jew bijik mate pg tdikk,
kpale aku rase berat gle mcm aku tgh junjung kpale krete api atau sebuah helikopter...
waduhhhhh gle sakittt...bdan plakkk pnas jgn nk ckppp...
aku ney plak mmglaa klu skit mmg automatiklaa akan ilang 100%fungsi bdan aku...
krenye mmg kne tdo jew laaa....
tp ag malang sb xbole nk smbung tdo becoz ayah ngan mama nk g kndurik kawen kt teluk intan...
mereka agak tdak memahami keadaan aku laa sbbb..
sebelom g mcm2 amanah yg telah ditinggalkan..
  1. basuh baju
  2. kemas atas n bawah..
  3. kemas bilik..
  4. susun almari baju.
  5. lipat kain
  6. basuh pinggan
  7. pas bsuh baju mestla kne sidai kn...
  8. kmas umah mest la kne sapu smpah knn...
  9. kemas katil yg da xmcm katil 2...(mcm2 ade mngalahkn stor)
  10. bg mkn meow2...
u all bygknlaa..
da la kpale tgh ting tong gle knnn..
rase mcm nk pgsan pon ade tawww....
itu pon pas jew aku kmas umah aku tdo dlu..
sb da mmg xtahan sgtt...
b cal pon aku xjwp..
msg sape2 pon aku xreply...
n aku trtdo smpai la pkul 4...
yg paling bes skali sb aku bgn tdo 2 bru la sidai kaen..
so u all bole agak laa kn kaen tu akn kering kew x..
mmg anak yg baek laa aku neyhh..
tp nk wat camne knnn da mmg badan aku lemah sgttt...
so sorry ekk mama .kaen xkering n umah xla bberapa kemas sgttt..:P
anakmu tidak chat...fham2laaa...:(

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers