Followers

Thursday, March 4, 2010

no TITLE...




Assalamualaikum,

hmmm...
ari neyhh aku nk luahkn psal kehidupan aku..
mcm2 yg aku lalui dlm hidup aku neyh...
tp mmg btol kate 'DIE'..
ape yg aku bwt sumenye sparuh jalan..
xpnahnyee abes..
cthnyee...
org laen sume skola 3 jeww..tadika,rendah,menengah...
aku neyhh...
  1. tadika
  2. sekolah kbangsaan dato'ishak(drjah 1-5)
  3. sekolah kbangsaan Lumut(drjah 6)
  4. smjk dindings(form1-3)
  5. smk Convent(form4-5)
tgklaaa...
smpai 5 skola aku..
tusyen jgn nk ckplaaa berpuluh kali da aku tuka tusyen...
bkn 2 jew yg paru jlan..
PLKN pon same jugakkk..aku xtamat latihan pon..
aku brhnti awal 2 minggu..
pas2 aku msuk POLITEKNIK SBERANG PERAI..
xabes jugakkk...1 semestar jeww...
krenye sume yg aku bwt dlm hdup aku sumenye xderk THE END...
hurmmmm...
so,
thun 2010 neyh aku nk buktikan yg aku akan bwt ape2 pon smpai abes..
aku nk abeskan study aku..
n bwt ape2 pon ngan spenuh hati aku...
insylh aku bole...
bak kate pepatah..
NAK SERIBU DAYA XNK SERIBU DALIH...
hidup aku ney mcm2 da brlaku...
mood aku pon xmnentu..
kdg2 mmber aku pon pelik...
tgh2 hepy tbe2 bole moody..
ahakkkzzz...itu adelaa aku......
mood aku mmg cm2 knn..
nk wt cmne ag knn...hope korg fham laaa...

pnah jugakk 2 3 kali aku rase gve up ngan hidup aku..
aku rase hdup aku cam da xderk mkne..
cam da xderkk LIFE...
tp ade jew org yg sntiase bg aku semangat...
my sister,my buchukk n all my frens..
xlupe jugak pn junaidah yg byk support n dgr prob akuuu...
tq..:)

so itu jew laaaa...
bubye...luv u all...askum..

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers