Followers

Sunday, March 21, 2010

finally..♥♥

finally??finally wut??
hahahaa....finally aku brbaekk jugakk mmber rapat aku tym fm4 dlu,ATEN...
da dkat 3 thun lbh x brtegur sape..msing2 bwt dunnoe..bwt bodo..
finally brckp jugakk..
kre 0-0 blik laaa...mud:hepy..:))..
mmg hepy laa kn...
sbb da kurg musuh..tmbah blik kwnn..
kami ade prsamaan yg same..
xbf die adlh xbf akuu...
hurmmm SAIFUL SHAZNI(BOY)...
mmg aku menchi tol laa jntan shial 2...
aten ckp yg boy stil crik die ag...
n yg pliknye boy jugak stil crik aku..
ape yg die nk dr kteorg brdue neyhh??????!!compius..
tp aku ngn aten bknlaa bodo2 nk kn die balik kn..
die add fb aku pon aku x apprve..tros blockk..
pdn mukeee..bajett semartttt sgtt la..
haishhh aku ngan atenn x hengenn laa kt ko daaa....
ko bole cebokk muke ko 2 buang dlm lombong....phamm????!!!
da la buaya darat+biawakk laut...
ko 2 xssuai ngan kteorg brdue...byk ag laki laen yg lbh layak dpt aku ngan aten...
so....plis laa stay away from me n aten..becos im really2 hate u k..STUPIDOOWHH..!!
so,aten klu aten bace neyhh..
sarah nk mintak maap sgtt2 sbb slalu jew buli aten tym skolaa...
n blaa dr hidup aten...sarah xsngaje..agpon tym 2 budak2..
skrg da dewasa..pmikiran da matang..aten n sarah msing2 bole pk mne baek n mne burokk..k..
sarah syg aten...♥♥

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers