Followers

Wednesday, March 17, 2010

exam..plis stay away from me..!!!

22/3/2010...??
ari neyhh 17/3/2010..mknenyee...
ag 4 ari jew nk examm..haa..4 days only mehh??
OMG...!!stu ape pon aku xredy ag..
sebokkk ngan on9 jeww..ushhh shit...
wut shud i du??hurmm..nmpknyee kne laa study overtym 4 ari neyhh...
tp mmg jnis aku laa study las minute neyhh..
xreti la cam org len study tiap2 ari..
mmg dr dlu ag try tp xpnah brkesan ponn...
so study las mnute nie pham2 laa..
bknnye sume msukk dlm kpale nie..
aku xletakkn hrapan yg mnggunung...
cume klu bole bia laa 3 pointer n keatas...
n ag tggi dr sem1 aku..huhuu..:)


blogspot:sarah,i noe u can du it..:))
sarah:yesss blogspot,ofcos i can du it...chaiyokk.chaiyokk..
blogspot:dats my gurl...


hahaaa...sengall...
tp tym exam da dkat nie laa..mslh dtg mlandaa..
huhh..hop x effect exam aku...insylh..:)

No comments:

a n a k m a m a..:)

Lilypie Kids Birthday tickers

we have been...

Daisypath Anniversary tickers